Kpn Tv Youtube Werkt Niet

FAST DOWNLOADads
Download

Kpn Tv Youtube Werkt Niet. In de meeste gevallen is dit de oplossing. Toen ik checkte op een port check site zij hij ook dat de port gesloten waren.

Telfort tvkijken via app werkt niet KPN Community
Telfort tvkijken via app werkt niet KPN Community from forum.kpn.com

Ik zie hen in het overzicht van apps op mijn tv staan en alle andere apps doen het wel. Hoe je vervolgens kpn itv kunt streamen naar je tv lees je hieronder. Het is niet mogelijk om via je laptop onderweg tv te kijken.

Start Eerst Je Mobiele Telefoon Opnieuw Op.


Hoe je vervolgens kpn itv kunt streamen naar je tv lees je hieronder. De youtube app werkt niet bij mij. 14 rows gebruik apps zoals netflix en youtube direct op je televisie met apps voor tv van kpn.

Toen Ik Checkte Op Een Port Check Site Zij Hij Ook Dat De Port Gesloten Waren.


Bijvoorbeeld vanaf je tablet of mobiel? Het is niet mogelijk om via je laptop onderweg tv te kijken. Ook niet na een telefoontje met iemand van kpn.

Goedemiddag, Youtube Werkt Bij Mij Niet.


Met de kpn itv app kun je eenvoudig live tv kijken via de google chromecast. Hoe kan hij er voor zorgen dat hij beschikking krijgt over internet? Tv en experia box v9 al eens gereset maar dit helpt niet.

Installeer Voor Onderweg De Interactieve Tv App Op Je Tablet Of Smartphone.


Kpn tv brengt alles wat je wilt kijken samen op één plek. Kpn itv streamen naar je tv is handig als je tv wilt kijken zonder tv ontvanger of als je geen lange kabels wilt. Zelfs als ik weer terug wil krijg ik het geluid van tv maar blijf kijken naar startscherm youtube.

Maak Voor De Beste Kijk Ervaring Op Laptop Of Pc Gebruik Van Interactievetv.nl.


Ik heb de stroom er al afgehad en opnieuw opgestart en ook de res. En als ik dan op de router kijk staat hij nog steeds als geforward. Ik moet de dig.ontvanger uitzetten om weer tv te kunnen kijken.

FAST DOWNLOADads
Download
Next Post Previous Post